دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام بمون

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام بمون

Download New Music Mohsen Yeganeh – Bemoon

+تکمیل آرشیو جعبه موزیک

محسن یگانه بمون


 

 


جعبه موزیک

 

 


کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره میترسه دلم بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام یادم میارن تورو لااقل از تو خاطره هام نرو

کی مث من واسه تو قلب شکستش میزنه آخه کی واسه تو مثل منه

بمون دل من فقط به بودنت خوشه منو فکر رفتن تو میکشه

لحظه هام تباهه بی تو زندگیم سیاهه بی تو نمیتونم

بمون دل من فقط به بودنت خوشه منو فکر رفتن تو میکشه

لحظه هام تباهه بی تو زندگیم سیاهه بی تو نمیتونم

کاشکی تو رو سرنوشت ازم نگیره میترسه دلم بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام یادم میارن تورو لااقل از تو خاطره هام نرو

کی مث من واسه تو قلب شکستش میزنه آخه کی واسه تو مثل منه

بمون دل من فقط به بودنت خوشه منو فکر رفتن تو میکشه

لحظه هام تباهه بی تو زندگیم سیاهه بی تو نمیتونم

بمون دل من فقط به بودنت خوشه منو فکر رفتن تو میکشه

لحظه هام تباهه بی تو زندگیم سیاهه بی تو نمیتونم

 

 


دانلود با کیفیت 320  

 

 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: